AccountView
Přihlásit se
MoventumOffice
Přihlásit se
Fund services

Různorodé aspekty
celého životního cyklu fondu
jsou u nás v dobrých rukou.

Na míru vašim konkrétním potřebám

Naše nástroje

Společnost Moventum nabízí svým zákazníkům komplexní zkušenosti se správou fondů, díky kterým se mohou správci aktiv, institucionální investoři, propagátoři fondů a rodinné kanceláře soustředit na své hlavní podnikání a delegovat na společnost Moventum všechny nutné a časově náročné služby nezbytné k řádné správě investičního fondu.

Ať už jde o založení tradičních investičních fondů určených retailové veřejnosti, nebo vytvoření alternativních fondů (regulovaných či nikoli), společnost Moventum nabízí pomoc se všemi fázemi života fondu. Společnost Moventum dokáže poskytovat komplexní služby spojené s fondy a svým zákazníkům nabídnout potřebnou profesionalitu a vynikající zákaznickou podporu spolu s vysokou úrovní systémové automatizace.

Společnost Moventum se profiluje jako hráč působící v otevřené architektuře, spolupracující s mnoha dalšími poskytovateli služeb lucemburského finančního prostoru, aby svým zákazníkům nabídla integrované a kompletní služby.



NAŠE SLUŽBY V KOSTCE:

Správa fondu – účetní služby

  • Výpočet a distribuce čisté hodnoty aktiv (NAV)
  • Výpočet poplatků (tj. výkonnostní poplatky, poplatky za správu)
  • Vydávání konkrétních periodických zpráv
  • Vypracování účetní závěrky
  • Pomoc v rámci procesu ročního auditu
  • Správa příslušných ročních účetních závěrek v souladu s místními požadavky

Služby v oblasti regulace a dodržování předpisů

  • Služby regulačních výkazů
  • Hlášení CRS a FATCA
  • Rozsáhlá podpora zřízení KIID – PRIIPS
  • Sledování a vykazování v registru UBO
  • Průběžné sledování povinností KYC a AML

Registrační a správní agentura

  • Proces přivedení investorů pokrývající všechny povinnosti KYC a AML
  • Proces zřízení účtu investorů
  • Online přístup pro investory – Sledování Učtu / Account View
  • Provádění všech relevantních transakcí investorů a činností společnosti
  • Proces komunikace s investory – vydávání aktualizací smluv a periodických výkazů

Proces založení

  • Představení/koordinace všech příslušných externích poskytovatelů služeb
  • Kontrola a ověření emisní a zakládací dokumentace a veškerých dalších doplňkových dokumentů souvisejících s fondem
  • Pomoc v rámci procesu zřízení bankovního účtu
  • Vypracování a vydání provozního memoranda fondu

Sídlo – tajemník společnosti – ředitel

  • Sídlo fondu
  • Jmenování nezávislého ředitele
  • Tajemník společnosti
  • Svolávání a vedení valných hromad akcionářů – vypracování příslušného zápisu
  • Svolávání a vedení zasedání představenstva – vypracování příslušného zápisu
  • Správa příslušných usnesení v souladu s místními požadavky

Služby společnosti

  • Pomoc při zakládání SPV a GP subjektů spojených s projekty fondů
  • Sídlo subjektu
  • Jmenování nezávislého ředitele
  • Účetní služby
  • COSEC a správní služby

Daňové služby

  • Lucemburské přiznání k dani z příjmu
  • Daňová přiznání k úpisu
  • DPH
  • Zavedení konkrétního daňového výkaznictví pro investory

Těšíme se na výměnu nápadů s vámi.

Andreas Pál

Andreas Pál

VEDOUCÍ OBCHODU
+49 160 96 31 16 24